تیم استانی راگبی زنجان
تیم استانی راگبی زنجان

 امکانات فراهم شود تگ راگبی را گسترش می دهیم

معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه 1 شهر ری یکی از مسئولانی بود که با حضور در روز آخر مسابقات تگ راگبی در منطقه قیام دشت حمایت خود ازگسترش این رشته اعلام کرد.
عبدالله محمدحسن درباره این مسابقات گفت : اولین بار بود که در این مدرسه تگ راگبی را از نزدیک دیدم و خوشحالم که این رشته با همکاری مدیریت ودرسه و مربی ورزش آن آقای مهدی حسنعلی راه اندازی شد و ذوق و شوق دانش آموزان و علاقه آنها نشان داد که این رشته در این مناطق می تواند آینده روشنی داشته باشد.
او با اشاره باینکه در صورت فراهم شدن شرایط این رشته را در سایر مدارس منطقه فعال می سازیم ادامه داد: سعی براین است که این رشته را در سایر مناطق گسترش دهیم البته به شرطی که امکانات و شرایط آن فراهم شود. مدارسی که فضا و امکانات کافی را دارند می توانند این رشته را گسترش دهند و می توان با یک برنامه ریزی اصولی زمینه موفقیت را فراهم ساخت. مطمئناً با این شرایط آینده این رشته می تواند پر ثمر و موفقیت آمیز باشد.
محمدحسن در پایان تاکید کرد با فعال سازی دو کانون سمیه و حضرت امام که هر دو فضای خوبی برای راه اندازی این رشته دارند می توان استعدادهای خاص را کشف کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 16 دی 1391برچسب:, توسط امین عطائی